Snow PR dla Reima


Snow PR dla Reima
2017-08-21
Pod koniec sierpnia 2017 fińska marka Reima, będąca wiodącym producentem odzieży dziecięcej, rusza z międzynarodową akcją pod hasłem #millionshoursofjoy, która ma zachęcić dzieci i całe rodziny do spędzania co najmniej jednej godziny dziennie na aktywności fizycznej.

W 15 krajach – Finlandii, Szwecji, Norwegii, Danii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Polsce, Estonii, Czechach, Szwajcarii, USA, Kanadzie, Rosji i Chinach – rusza Reima Kidventure Challenge. Wspólnym celem uczestników będzie uzbieranie do końca roku miliona godzin w ruchu za pośrednictwem czujnika aktywności ReimaGo. Finał akcji będzie miał miejsce w marcu 2018 w Laponii, gdzie wybrane rodziny z wszystkich 15 krajów przez tydzień będą miały okazję poznawać fińską kulturę i spędzać czas na wielu aktywnościach w plenerze.

Przeczytaj również:

 

Koordynacją tego projektu w Polsce zajmuje się agencja Snow PR, a osobą odpowiedzialną jest Joanna Blaut. Umowa obejmuje przygotowanie i realizację strategii komunikacji, relacje z mediami i influencerami, organizację spotkania prasowego oraz prowadzenie showroomu w Warszawie.

 

Oficjalna strona akcji: www.reima.com/kidventure

 

 

Reima, marka powstała w 1944 w Finlandii, jest wiodącym skandynawskim producentem odzieży dziecięcej. Produkty Reima są sprzedawane w 30 krajach na trzech kontynentach. Misją marki jest inspirowanie dzieci do ruchu i zapewnienia im przy tym komfortu w każdych warunkach, przez cały rok. Funkcjonalność, bezpieczeństwo, zrównoważony rozwój i innowacyjność to fundamenty designu marki Reima. Produkty Reima sprawdzane są przez najszczerszy i najbardziej bezwzględny team testerów – dzieci.

Nadesłał:

Snow PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl