Amerykański sen uczniów z Polski
Wczoraj o godzinie 17 w gmachu Uniwersytetu Ekonomicznego odbyło się spotkanie związane z programem edukacyjnym „Rok szkolny w USA”. Celem wydarzenia było podzielenie się wspomnieniami młodzieży, oraz rodziców którzy we wcześniejszych latach brali udział w tym programie.
Kilka minut przed godziną 17, sala na Uniwersytecie Ekonomicznym wypełniła się do ostatnich miejsc. Wydarzenie spotkało się z dużym zainteresowaniem, mediów jak i potencjalnych uczestników wyjazdu. Na początku spotkania wszystkich zgromadzonych gości przywitała Pani Diana Załoga – dyrektor firmy Why Not USA, organizator programu. Po kilku słowach wstępu, oddała głos jego uczestnikom, którzy edukacyjną przygodę w Stanach Zjednoczonych mają już za sobą. Swoimi przeżyciami i spostrzeżeniami podzielili się: Marlena, Bartek, Ania i Magda. Podczas prezentacji przedstawili oni również zdjęcia na których uwiecznili najciekawsze momenty z ich pobytu w USA.
Podczas prezentacji Magdzie towarzyszyły jej dwie najlepsze koleżanki, które poznała w trakcie nauki w High School. Opowiedziały one o tym w jaki sposób poznały Magdę, oraz jak wyglądała ich znajomość. W trakcie swojego wystąpienia dziewczyny zdradziły również co już widziały i co im się najbardziej podoba w Polsce. Każda z osób, uczestniczących w spotkaniu mogła na bieżąco zadawać pytania, a po ukończeniu wszystkich prezentacji wziąć udział w dyskusji. Rodzice dzieci którzy mają już za sobą roczne rozstanie ze swoimi pociechami chętnie dzielili się wskazówkami i doświadczeniami.
Rok Szkolny w USA to program edukacyjny wymiany międzynarodowej, który umożliwia uczniom pomiędzy 15 a 18,5 rokiem życia odbycie części nauki (I lub II semestry) w amerykańskiej szkole średniej. Uczestnik ma szanse zdobyć cenne doświadczenie i udoskonalić swój angielski, to również okazja do zawarcia nowych znajomości, poznania kultury i zwyczajów kraju, który znał dotychczas głównie z telewizji.
Więcej informacji dotyczących programu:
http://www.whynotusa.pl/programy/program-rok-szkolny-usa/
Nadesłał:
agencja 9.90 PR
|