Marki P&G gotowe do przyjęcia sportowców, ich mam i rodzin w ośrodku P&G Family Home
Otwarcie P&G Family Home z udziałem złotej medalistki olimpijskiej w gimnastyce Nadii Comăneci i koncert-niespodzianka brazylijskiego zespołu perkusyjnego Olodum.
W przeddzień ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich 2016 w Rio globalny partner olimpijski, firma Procter & Gamble, uroczyście otworzył P&G Family Home – „dom z dala od domu”, w którym marki takie jak Gillette®, Pantene® czy Vizir® zadbają o wygodę i dobre samopoczucie sportowców z całego świata oraz ich mam i rodziny w czasie zawodów.
W uroczystości wzięła udział zdobywczyni pięciu złotych medali olimpijskich w gimnastyce i ambasadorka marki Vizir Pods® z Ruminii – Nadia Comăneci, która powitała mamy olimpijczyków z całego świata, w tym ze Stanów ZjednoczEvolution of Power, której jest ambasadorką. – Nie jechałam na Igrzyska Olimpijskie w 1976 roku z myślą o zdobyciu 10 punktów, ale odkryłam, że jestem wystarczająco silna, aby tego dokonać – powiedziała Comăneci – Z fascynacją śledzę zmiany zachodzące w tej dyscyplinie przez ostatnie 40 lat, i obserwuję młode sportsmenki, których rozwój imponuje wszystkim. W trakcie uroczystego otwarcia Domu, dzięki markom P&G, wszyscy goście, w tym sportowcy, ich mamy i pozostali członkowie rodzin, mogli skorzystać z bezpłatnych usługi stylizacji włosów, makijażu, pielęgnacji paznokci i golenia metodą „na gorąco”, świadczonych przez zespół specjalistów marek Pantene®, Aussie®, CoverGirl® i Gillette®. Gości zachęcono także do udziału w kampanii Always #LikeAGirl i nagranie filmu przekonującego dziewczyny z całego świata, by działały #JakDziewczyna. Kampania jest częścią działań podjętych przez markę, mających na celu powstrzymanie spadku pewności siebie u dziewczyn w okresie dojrzewania, a jednym z najlepszych sposobów, aby jej nabrały, jest właśnie sport. Ponadto, podczas ceremonii otwarcia marka Gillette zaprezentowała swój nowy spot, zatytułowany Perfect Isn’t Pretty (Idealne nie jest Piękne), który pokazuje ciężkie i często niedoceniane zmagania sportowców, które pokonują na swojej drodze do doskonałości. Złoty medalista olimpijski w dziesięcioboju i ambasador marki Gillette®, Amerykanin Ashton Eaton, który występuje w filmie, powiedział: – Kampania Perfect Isn’t Pretty to wyraz uznania dla ciężkiej pracy, która towarzyszy nam w drodze do doskonałości – nie tylko dla rezultatu końcowego, ale wysiłku, który wkładamy od początku do samego końca. Kontynuując moje zmagania w Rio, dziękuję firmie P&G, że będzie dbała o moją mamę tutaj, w Family Home. Uroczystość otwarcia zwieńczył występ-niespodzianka znanego brazylijskiego zespołu perkusyjnego Olodum, którego niezwykłe brzmienie zostało wykorzystane w ścieżce dźwiękowej do filmu Perfect Isn’t Pretty, przygotowanego przez Gillette. – To dla nas zaszczyt, że możemy być tutaj, w P&G Family Home w Rio, gdzie nasze marki dbają o sportowców oraz ich mamy i rodziny, pomagając im podczas ich olimpijskiej przygody – powiedział Phil Duncan, Global Design Officer P&G. – Zdajemy sobie sprawę, że rodziny nigdy nie są dostatecznie doceniane za rolę, którą odgrywają w karierze sportowców, więc w ten sposób chcemy im podziękować – nie tylko poprzez zabiegi kosmetyczne i pielęgnacyjne, ale również poprzez zapewnienie udogodnień prawdziwego domu, jak usług pralniczych świadczonych przez markę Vizir, a także strefy odpoczynku i miejsca, w których będzie można oglądać Igrzyska Olimpijskie. Jako firma, która z dumą wspiera mamy, P&G będzie gościć sportowców i ich rodziny z całego świata w P&G Family Home aż do ceremonii zamknięcia Igrzysk Olimpijskich 2016 w Rio.
Nadesłał: