Rusza pierwsza edycja konkursu ESPIRO. Design od Kołyski 2010


Rusza pierwsza edycja konkursu ESPIRO. Design od Kołyski 2010
2010-04-19
To nie tylko prawdziwa szansa dla młodych projektantów, ale także inicjatywa podkreślająca istotę propagowania dobrego designu od najmłodszych lat.

Istotą konkursu ESPIRO. Design od Kołyski 2010 jest przede wszystkim stworzenie młodym projektantom niepowtarzalnej szansy na zaistnienie w świecie designu i sztuki użytkowej.

Przeczytaj również:

Konkurs skupia się na świecie dziecka i przedmiotach codziennego użytku dla młodych rodziców, a tematyka odzwierciedla potrzebę kreowania przestrzeni dziecka już od najmłodszych lat. Organizatorem konkursu jest Baby Design Group, właściciel marki Espiro, czołowy producent i dystrybutor artykułów dla dzieci i niemowląt. Konkurs rozpocznie się w kwietniu, a prace będzie można nadsyłać do 15 czerwca 2010. Jury, w skład którego weszli między innymi redaktorzy naczelni magazynów designerskich, dziennikarze, a także wykładowca uczelni artystycznej, ogłosi wyniki już 30 czerwca.

Konkurs ESPIRO. Design od Kołyski 2010 składa się z dwóch części. Uczestnicy mogą zaproponować nowy wzór i kolorystykę istniejącego wózka dziecięcego, bądź przedstawić innowacyjny, funkcjonalny projekt krzesełka do karmienia dla dzieci. Dla zwycięzców w danej kategorii przewidziano atrakcyjne nagrody: nowoczesny komputer MacBook za projekt krzesełka i wysokiej klasy, profesjonalny aparat fotograficzny za re-styling wózka. To jednak nie koniec; organizatorzy będą starali się stworzyć możliwość wdrożenia zwycięskich projektów do produkcji.

„Niezwykle cieszy nas pozytywny odbiór konkursu ze strony uczelni artystycznych i innych środowisk skupiających młodych twórców" - komentuje Marek Niezgoda, Dyrektor Handlowy Baby Design Group. „Mamy nadzieję, że projektanci wykażą się nie tylko kreatywnością, poważnym podejściem do estetyki i funkcjonalności proponowanych przez siebie form, ale także wielkim zrozumieniem dla potrzeb młodych rodziców i dzieci. Oceniając nadesłane prace zwrócimy uwagę zarówno na ich innowacyjność artystyczną, jak i wymiar praktyczny i realne możliwości produkcyjne danej koncepcji".

Więcej informacji, regulamin konkursowy oraz zasady uczestnictwa, znaleźć można na oficjalnej stronie konkursu www.espiro.eu/konkurs. Pełna treść regulaminu dostępna jest także do wglądu w siedzibie Organizatora i Realizatora konkursu.

Partnerem konkursu są: Polsat Cafe, Dobre Wnętrze, M jak Mama, Office Designer, Vox Design, konkursykreatywne.pl, meble.pl.

Informacje dla mediów:

Biuro Prasowe i siedziba Realizatora Konkursu ESPIRO. Design od Kołyski 2010.Toolbox Creative Communications, Lniana 1/9 91-158 Łódź

Magdalena Skibka, m.skibka@toolbox.com.pl; GSM: +48 516 069 355

Nadesłał:

Toolbox Creative Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl