Scotch & Soda debiutuje w Polsce we Wrocław Fashion Outlet
Ponad 200 metrów kwadratowych zajmuje pierwszy w Polsce salon marki Scotch & Soda. Wyjątkowymi stylizacjami, tworzonymi i szytymi w Amsterdamie, miłośnicy mody mogą się cieszyć już od 17 grudnia w jedynym outlecie modowym Dolnego Śląska
– W strategii rozwoju centrum zapowiadaliśmy wzmocnienie miksu najemców oferty centrum poprzez wprowadzanie unikatowych marek - dotychczas nieobecnych na polskim rynku. Dzięki staraniom, jeszcze przed świętami, nasi goście mogą skorzystać z oferty, jaką proponuje jedyny w Polsce salon Scotch & Soda. Po pierwszych dniach funkcjonowania tej marki we Wrocław Fashion Outlet widzimy, że był to strzał w dziesiątkę – mówi Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet.
Scotch & Soda to marka inspirująca się różnorodnością kulturową świata, która w swoich stylizacjach tworzy niespotykane mieszanki wzorów, kolorów i materiałów. Wszystkie kreacje – męskie, damskie i dziecięce, z wyraźnymi wpływami stylu vintage i klasyki, ale też ze sporą dozą nowoczesności, powstają w siedzibie firmy w centrum Amsterdamu. Scotch & Soda zajmuje lokal o powierzchni 204 metrów kwadratowych. To pierwsza lokalizacja w Polsce z ponad 170 salonów tej marki na całym świecie.
Pojawienie się marki Scotch & Soda to tylko jeden z efektów wdrażania nowej strategii biznesowej centrum zarządzanego przez VIA Outlets – najnowszego i najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Jej celem jest większa dbałość o autentyczną i wysoką jakościowo ofertę outletową atrakcyjną dla klientów. Stąd w ostatnich miesiącach zmiany w centrum, takie jak pojawienie się jedynego w tej części Polski outletowego sklepu Lacoste czy dwukrotne powiększenie salonu Nike, ale także prowadzone już prace remodelingowe obiektu. – Jesteśmy teraz na ważnym etapie transformacji – wyjaśnia Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – W nadchodzących miesiącach poddamy modernizacji tzw. części wspólne centrum, w których pojawią się m.in. nowe oświetlenie i strefy relaksu. 40% naszych klientów to goście z dziećmi, dlatego w dobudowanej przestrzeni powstanie nowy plac zabaw. Nieuciążliwa przebudowa centrum, obejmująca również zmianę aranżacji wejść do obiektu, ma dostosować nasze wnętrza do wymagań stawianych przez konsumentów, ale także poprawić komfort robienia zakupów.
Nadesłał:
a.piwek
|