Artykuły prasowe

NOWE NAN SUPREMEPRO 2 z kompleksem 5 HMO dla wsparcia odporności** i zdrowego rozwoju dziecka
NAN SUPREMEPRO 2 to przełomowa formuła premium od Nestlé dla najbardziej wymagających rodziców. To udoskonalona dzięki najnowszej wiedzy wersja znanego już NAN SUPREME 2. Teraz dzięki obecności aż 5 oligosacharydów mleka kobiecego (HMO) ¬zawiera jeszcze więcej składników znanych z mleka mamy.

WARZYWA I OWOCE: NATURALNY DOPING SPORTOWCÓW!
Dieta w życiu sportowców odgrywa kluczową rolę. To bez dwóch zdań jeden z ważniejszych elementów sukcesu każdego z nich. Odpowiednio dobrana i zbilansowana, potrafi zdziałać cuda. Owoce i warzywa, to główne składniki diety każdego profesjonalnego zawodnika.

Normalne wakacje 2021 – czy to w ogóle możliwe?
W końcu nastał najbardziej wyczekiwany czas, czyli lato i wakacje. W tym roku jednak, ponownie jak w zeszłym, będą one trochę inne niż te do których przywykliśmy.
SHAMIR i Partnerzy budują Ogród Zmysłów dla dzieci z Ośrodka Towarzystwa Opieki nad Ociemniałymi
Ogród Zmysłów to pierwszy projekt w ramach programu Długie Oczy – inicjatywy społecznej odpowiedzialności biznesu firmy SHAMIR. Producent soczewek wraz z Partnerami – salonami optycznymi z całej Polski – zachęca do wpłacania środków na budowę ogrodu sensorycznego.

Ząbkowanie latem – jak wspierać maleństwo podczas upałów
Wyrzynanie się pierwszych ząbków to trudny okres dla całej rodziny. Dziecko ma opuchnięte dziąsła, gorączkuje i wyraźnie cierpi. Objawy te dają się we znaki szczególnie latem, kiedy upały jeszcze bardziej pogarszają samopoczucie maluszka.

Lidl Polska wprowadza nowe serie pieluch marki własnej Lupilu
Marki własne już kilka lat temu podbiły serca Polaków. Konsumenci cenią je za wyróżniającą jakość i dobrą cenę. Zainteresowanie klientów produktami tej kategorii dynamicznie rośnie.

Lidl Polska wprowadza nowe serie pieluch marki własnej Lupilu
Marki własne już kilka lat temu podbiły serca Polaków. Konsumenci cenią je za wyróżniającą jakość i dobrą cenę. Zainteresowanie klientów produktami tej kategorii dynamicznie rośnie.

Lidl Polska promuje nowe pieluszki Lupilu w nowej kampanii sieci
Lidl Polska promuje w mediach nową serię pieluszek Lupilu – PREMIUM. W kampanii sieć podkreśla zastosowane w pieluszkach i pantsach PREMIUM aż 3 innowacyjne technologie zapewniające szybkie wchłanianie, przewiewność i chłonność aż do 12 godzin.

Letnia akademia bajek i gier zaprasza na wakacyjne spotkanie
Mnóstwo śmiechu, baśniowych ciekawostek oraz okazji do wspólnej zabawy czeka na najmłodszych, którzy w najbliższą sobotę 10 lipca odwiedzą białostockie Centrum Handlowe Auchan Produkcyjna.

Osłona ucha, nosa i gardła, czyli przygotowania do przedszkola czas zacząć!
Trwają zapisy do przedszkoli i żłobków. To ważny czas, w którym rodzice starają się zapewnić, aby ich pociecha trafiła do starannie wybranego miejsca i najbardziej przyjaznego środowiska.
Wpływ barwników spożywczych na zdrowie najmłodszych!
Barwniki spożywcze uwielbiane przez dzieci, mogą mieć szkodliwy wpływ na aktywność i skupienie uwagi. Najczęściej spotykane są one w produktach, które najmłodsi wybierają najchętniej czyli w batonach, żelkach i barwionych napojach.
Jak zachęcić dziecko do zjedzenia posiłku? Poznaj kreatywne sposoby!
Czy jednym z Twoich codziennych wyzwań jest to, by Twoje dziecko chętnie zjadło posiłek? Często zdarza się, że najmłodszych trzeba zachęcać do jedzenia. Z pomocą przychodzi tu nowość od marki Kotlin – ketchup dla dzieci Kotlinek.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Tylko 39 proc. dzieci i 25 proc. młodzieży spożywa odpowiednie ilości wody. Komentarz ekspertki
Prawie połowa Polaków ma problem z pamiętaniem o regularnym piciu wody, a najnowsze dane wskazują, że tylko co czwarty nastolatek spożywa odpowiednie ilości wody. Odpowiednie nawodnienie poprawia koncentrację, samopoczucie oraz pamięć. Komentarz ekspertki Waterdrop – Kateřiny Navrátilovy.
Zdrowe zęby u 135 tys. dzieci – sukces kampanii „Dziel się Uśmiechem”
Wraz z zakończeniem roku szkolnego dobiegła końca 12. edycja programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. Jak podsumowują organizatorzy, w tegorocznej rekordowej odsłonie udział wzięło 1360 placówek edukacyjnych, 6788 klas oraz 2178 nauczycieli.
Technologia empatii – jak algorytmy wspierają rozmowę między dzieckiem a rodzicem w cyfrowym świecie
Internet Matters w 2024 roku opublikował raport, z którego wynika, że 63% rodziców uważa, że czas spędzany online negatywnie wpływa na zdrowie ich dzieci, a połowa dorosłych wskazuje na problemy ze snem związane z nadmiernym korzystaniem z urządzeń cyfrowych.
Ostatni dzwonek, wakacje czas start! Jak przygotować się na lato pełne niespodzianek?
W najbliższy piątek uczniowie w całej Polsce po raz ostatni w tym roku szkolnym przekroczą szkolne mury.
Najczęściej czytane artykuły:
Technologia empatii – jak algorytmy wspierają rozmowę między dzieckiem a rodzicem w cyfrowym świecie
Internet Matters w 2024 roku opublikował raport, z którego wynika, że 63% rodziców uważa, że czas spędzany online negatywnie wpływa na zdrowie ich dzieci, a połowa dorosłych wskazuje na problemy ze snem związane z nadmiernym korzystaniem z urządzeń cyfrowych.
Zdrowe zęby u 135 tys. dzieci – sukces kampanii „Dziel się Uśmiechem”
Wraz z zakończeniem roku szkolnego dobiegła końca 12. edycja programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. Jak podsumowują organizatorzy, w tegorocznej rekordowej odsłonie udział wzięło 1360 placówek edukacyjnych, 6788 klas oraz 2178 nauczycieli.
Tylko 39 proc. dzieci i 25 proc. młodzieży spożywa odpowiednie ilości wody. Komentarz ekspertki
Prawie połowa Polaków ma problem z pamiętaniem o regularnym piciu wody, a najnowsze dane wskazują, że tylko co czwarty nastolatek spożywa odpowiednie ilości wody. Odpowiednie nawodnienie poprawia koncentrację, samopoczucie oraz pamięć. Komentarz ekspertki Waterdrop – Kateřiny Navrátilovy.