Artykuły prasowe
Ruszyła sprzedaż słuchawek Huawei FreeBuds Pro, a wraz z nią kampania marketingowa
Huawei FreeBuds Pro, pierwsze bezprzewodowe słuchawki z inteligentną dynamiczną redukcją szumów, są już dostępne w sprzedaży w rekomendowanej cenie detalicznej 849 zł. Do 30 października, podczas sprzedaży premierowej, można je kupić wraz z inteligentną opaską sportową Huawei Band 4 Pro.

Pyszne śniadanie – bez dodatku cukru!
Według wielu osób, utrzymanie odpowiednio zbilansowanej, pełnowartościowej diety oznacza wyrzeczenia i konieczność rezygnacji z ulubionych smaków. Szczególnie trudno przychodzi wyeliminowanie cukru, a produkty bez jego dodatku uważane są za zdrowe, lecz niezbyt smaczne.

RakReaton – osiągnęliśmy milion kilometrów!
Prawie 7 200 osób z całej Polski zaangażowało się w wyzwanie sportowe i przez 40 dni pokonało MILION kilometrów dla dzieci chorych na raka. Oznacza to średnio 25 tysięcy kilometrów dziennie, prawie 139 kilometrów na jednego uczestnika, rekordzista pokonał na nogach 856 km, a na rowerze 6300 km.

KOBIETA W WIELKIM BIZNESIE. 5 PORAD, JAK ODNIEŚĆ SUKCES
Mówi się, że kobietom ciężko przebić „szklany sufit” w patriarchalnym świecie. Lecz czy tylko to jest przyczyną, że na wysokich stanowiskach większość osób to mężczyźni?
Stylowy smartfon Huawei P smart 2021 debiutuje na polskim rynku
P smart 2021 z dużym, 6,67-calowym wyświetlaczem Full HD+ oraz z poczwórnym aparatem fotograficznym 48 MP to nowa propozycja od Huawei, skierowana do osób poszukujących stylowego, nowoczesnego smartfona w atrakcyjnej cenie.
Jak wzmocnić relację z dzieckiem? – debata ekspertów „Troska o dziecko w czasach pandemii”
Nadszedł czas na świętowanie wyników 18 edycji pełnoletniego już konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”. W tym roku z okazji wyznaczenia zwycięzców, zostanie zorganizowana debata ekspertów online zatytułowana „Troska o dziecko w czasach pandemii”.
Lekkie i smukłe laptopy Huawei MateBook X i MateBook 14 już w Polsce
Dwa nowe, ultrasmukłe i wyjątkowo lekkie laptopy Huawei – MateBook X oraz MateBook 14, zaprezentowane podczas globalnej premiery w połowie września – są już dostępne w Polsce. Od 7 do 25 października można je zamówić w przedsprzedaży w zestawie z innymi atrakcyjnymi produktami.
Jesienne kampanie marketingowe Huawei – spoty telewizyjne i influencerzy
Dwie kampanie telewizyjne Huawei - produktowa i wizerunkowa – wystartują 8 października w największych stacjach telewizyjnych w kraju. Kampania produktowa, w którą zaangażowany jest ambasador marki Robert Lewandowski, promuje nowy laptop Huawei MateBook X.
Huawei FreeBuds Pro, słuchawki z inteligentną dynamiczną redukcją szumów, dostępne w Polsce
Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Pro, pierwsze z funkcją inteligentnej dynamicznej redukcji szumów, pojawią się w sprzedaży w Polsce 15 października w rekomendowanej cenie detalicznej 849 zł.
Costa Coffee, Tinder Plus, Bolt i eobuwie.pl – atrakcyjne vouchery do zdobycia w AppGallery
Pobierz 4 aplikacje z Huawei AppGallery, otrzymasz atrakcyjny voucher w jednej z aplikacji będących bohaterami najnowszej kampanii Huawei promującej sklep marki.

100 lat HARIBO – trwa wielka jubileuszowa loteria!
Marka HARIBO obchodzi w tym roku 100-lecie istnienia. Z okazji urodzin HARIBO organizuje wyjątkową loterię i zaprasza wszystkich fanów żelek do wspólnego świętowania!

Pierwsza w Polsce Kampania Złotej Wstążki zakończona – dotarła do ponad 5 milionów Polaków
Na całym świecie złota wstążka stanowi symbol świadomości nowotworów dzieci i nastolatków. W Polsce, Kampania Złotej Wstążki, we wrześniu dotarła do ponad 5 milionów[1] Polaków – dzięki publikacjom w mediach, wypowiedziom ekspertów, rodziców dzieci chorujących, jak i samych młodych pacjentów.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Tylko 39 proc. dzieci i 25 proc. młodzieży spożywa odpowiednie ilości wody. Komentarz ekspertki
Prawie połowa Polaków ma problem z pamiętaniem o regularnym piciu wody, a najnowsze dane wskazują, że tylko co czwarty nastolatek spożywa odpowiednie ilości wody. Odpowiednie nawodnienie poprawia koncentrację, samopoczucie oraz pamięć. Komentarz ekspertki Waterdrop – Kateřiny Navrátilovy.
Zdrowe zęby u 135 tys. dzieci – sukces kampanii „Dziel się Uśmiechem”
Wraz z zakończeniem roku szkolnego dobiegła końca 12. edycja programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. Jak podsumowują organizatorzy, w tegorocznej rekordowej odsłonie udział wzięło 1360 placówek edukacyjnych, 6788 klas oraz 2178 nauczycieli.
Technologia empatii – jak algorytmy wspierają rozmowę między dzieckiem a rodzicem w cyfrowym świecie
Internet Matters w 2024 roku opublikował raport, z którego wynika, że 63% rodziców uważa, że czas spędzany online negatywnie wpływa na zdrowie ich dzieci, a połowa dorosłych wskazuje na problemy ze snem związane z nadmiernym korzystaniem z urządzeń cyfrowych.
Ostatni dzwonek, wakacje czas start! Jak przygotować się na lato pełne niespodzianek?
W najbliższy piątek uczniowie w całej Polsce po raz ostatni w tym roku szkolnym przekroczą szkolne mury.
Najczęściej czytane artykuły:
Technologia empatii – jak algorytmy wspierają rozmowę między dzieckiem a rodzicem w cyfrowym świecie
Internet Matters w 2024 roku opublikował raport, z którego wynika, że 63% rodziców uważa, że czas spędzany online negatywnie wpływa na zdrowie ich dzieci, a połowa dorosłych wskazuje na problemy ze snem związane z nadmiernym korzystaniem z urządzeń cyfrowych.
Zdrowe zęby u 135 tys. dzieci – sukces kampanii „Dziel się Uśmiechem”
Wraz z zakończeniem roku szkolnego dobiegła końca 12. edycja programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. Jak podsumowują organizatorzy, w tegorocznej rekordowej odsłonie udział wzięło 1360 placówek edukacyjnych, 6788 klas oraz 2178 nauczycieli.
Tylko 39 proc. dzieci i 25 proc. młodzieży spożywa odpowiednie ilości wody. Komentarz ekspertki
Prawie połowa Polaków ma problem z pamiętaniem o regularnym piciu wody, a najnowsze dane wskazują, że tylko co czwarty nastolatek spożywa odpowiednie ilości wody. Odpowiednie nawodnienie poprawia koncentrację, samopoczucie oraz pamięć. Komentarz ekspertki Waterdrop – Kateřiny Navrátilovy.