Artykuły prasowe

Cebuszkowe party
Moda na organizację przyjęcia na cześć mamy i nienarodzonego jeszcze dziecka, w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej, stała się już tradycją. Teraz zadomawia się u nas

Poduszka na miarę brzuszka
Samopoczucie mamy oczekującej na narodziny dziecka ma ogromny wpływ na maleństwo. W trosce o codzienny komfort najważniejszego duetu na świecie, firma Ceba, wprowadziła na rynek Cebuszkę

Nawet cukierek może być niebezpieczny
Zakrztuszenie jest zjawiskiem powszechnym i częstym. Każdy z nas z pewnością przynajmniej raz w życiu zachłysnął się jedzeniem czy napojem. Niewiele osób jednak zdaje sobie sprawę z konsekwencji, jakie pozornie błahe zachłyśnięcia mogą mieć dla zdrowia i życia.

Przyrodniczy konkurs Akademii Misia Haribo rozstrzygnięty!
W piątej edycji konkursu Akademii Misia Haribo - w której zadaniem dzieci było przygotowanie dziennika obserwacji wybranego aspektu przyrody - udział wzięło blisko 400 przedszkoli z całej Polski.

Bezpieczne dziecko, bezpieczne wakacje - ENERGA i pomorskie media edukują i pomagają
150.000 opasek identyfikacyjnych mających ustrzec dzieci przed zaginięciem podczas wakacyjnego wypoczynku trafi do czytelników pomorskich mediów dzięki wspólnej akcji Grupy ENERGA oraz Dziennika Bałtyckiego, Głosu Pomorza i Głosu Koszalińskiego.

Sztuczki firmy Viessmann
W ramach programu „Adventure Club 2009” firma Viessmann przygotowała dzieciom cyrkowe emocje. Pod okiem mistrzów z Cyrku Korona, w Korczycach, w sercu Jury Krakowsko- Częstochowskiej, najmłodsi przez kilka dni poznawali tajniki sztuki cyrkowej.

Kolorowe Emocje rozbawiły dzieci po raz piąty
Co powstanie z połączenia 360 dwumetrowych płyt MDF, 3000 kilogramów farb oraz kilku tysięcy kolorowych pelerynek i pędzli? Jeśli do tego zestawu dołączymy jeszcze dzieci, to będą to Kolorowe Emocje. Piąta edycja wydarzenia właśnie dobiegła końca.

Mleko Nestlé NAN w większych formatach
Z badań przeprowadzonych w 2009 roku przez agencję badawczą SMG KRC wynika, że 38% mam z dziećmi do 1 roku życia kupuje najczęściej 2 opakowania mleka podczas jednego zakupu. Co więcej, ponad 40% mam kupujących mleko Nestle NAN chętnie wybierałoby ten produkt w większym opakowaniu.

Przygoda w kąpieli z postaciami z bajek
Maluchy uwielbiają kreskówki i często utożsamiają się z ukochanymi postaciami. Kolekcjonują zabawki z wizerunkiem ulubieńców i najchętniej by się z nimi nie rozstawały. Dzięki kosmetykom kąpielowym marki Corine de Farme, bajkowi przyjaciele mogą towarzyszyć im także podczas codziennej toalety.

Lato z Humana
Wraz z kalendarzowym początkiem lata Humana - producent zdrowej żywności dla dzieci i niemowląt - zwiększa dostępność do szerokiej oferty swoich produktów, w tym do mlek modyfikowanych, herbatek dla niemowląt oraz wody Humana.

Książka dla dzieci zilustrowana za pomocą fotografii otworkowej
W Londynie ukazała się pierwsza w historii książka dla dzieci zilustrowana za pomocą fotografii otworkowej.

Visikid, czyli naucz dziecko bezpiecznie korzystać z komputera
Twoje dziecko zaczyna interesować się komputerem? Zadbaj, aby od początku uczyło się bezpiecznego zachowania w wirtualnym świecie. Udostępniona właśnie w Internecie aplikacja Visikid pozwala rodzicom kontrolować, czy dziecko korzysta z sieci we właściwy sposób.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Nowoczesna fotoprotekcja na straży zdrowia skóry
Maj to miesiąc dedykowany walce z Czerniakiem. Według danych programu EUROMELANOMA przewiduje się, że liczba przypadków raka skóry w ciągu najbliższych 25 lat wzrośnie, aż o 40%.
Między prywatnością a ochroną – nowe podejście do cyberprzemocy w rodzinach
Cyfrowy świat stał się dla dzieci i nastolatków naturalnym środowiskiem codziennego życia. Co więcej, zatarła się dla nich granica pomiędzy światami offline a online.
Cichy wróg w samochodzie – fotelik, który nie chroni. Avionaut mówi wprost
Z pozoru bezpieczny, a w praktyce może zagrażać życiu. Błąd w zapięciu pasów lub złe ustawienie fotelika może doprowadzić do tragedii – alarmuje Avionaut.
Orbit® Refreshers Ponownie z Young Leosia We Współpracy z Gumami do żucia
Artystka młodego pokolenia kontynuuje współpracę z marką Orbit® Refreshers. Od 7 kwietnia Young Leosię będzie można zobaczyć w nowej kampanii reklamowej, w której namawia by „poczuć moc smaku”.
Najczęściej czytane artykuły:
Nowoczesna fotoprotekcja na straży zdrowia skóry
Maj to miesiąc dedykowany walce z Czerniakiem. Według danych programu EUROMELANOMA przewiduje się, że liczba przypadków raka skóry w ciągu najbliższych 25 lat wzrośnie, aż o 40%.
Cichy wróg w samochodzie – fotelik, który nie chroni. Avionaut mówi wprost
Z pozoru bezpieczny, a w praktyce może zagrażać życiu. Błąd w zapięciu pasów lub złe ustawienie fotelika może doprowadzić do tragedii – alarmuje Avionaut.
Między prywatnością a ochroną – nowe podejście do cyberprzemocy w rodzinach
Cyfrowy świat stał się dla dzieci i nastolatków naturalnym środowiskiem codziennego życia. Co więcej, zatarła się dla nich granica pomiędzy światami offline a online.