Dziecko - serwis o dzieciach

Artykuły prasowe

Szkolna wyprawka już dostępna w Biedronce

Szkolna wyprawka już dostępna w Biedronce

2020-08-06

1 września dzieci wracają do szkół, a Biedronka już dzisiaj daje ich rodzicom możliwość dokonania wygodnych zakupów artykułów niezbędnych do nauki. Na przykład ergonomicznych plecaków zapobiegających wadom postawy.

więcej »

Lewandowski, Kożuchowska i Tyszka w niecodziennej produkcji Huawei

2020-08-04

Co łączy Roberta Lewandowskiego, Małgorzatę Kożuchowską, Karolinę Pisarek, Marcina Tyszkę i Krzysztofa Jankesa Jankowskiego?

więcej »
Fundacja Urtica Dzieciom otrzymała status OPP

Fundacja Urtica Dzieciom otrzymała status OPP

2020-08-03

Krajowy Rejestr Sądowy przyznał Fundacji Urtica Dzieciom status Organizacji Pożytku Publicznego (OPP).

więcej »
Przygotuj kolorowy parasol – warsztaty kreatywne dla dzieci

Przygotuj kolorowy parasol – warsztaty kreatywne dla dzieci

2020-08-03

Bez względu na pogodę kolorowy parasol przyda się każdemu! Centrum Handlowe Auchan Bielsko-Biała zaprasza na pierwsze rodzinne warsztaty kreatywne po kilkumiesięcznej przerwie. W specjalnym namiocie przed centrum handlowym 8 sierpnia dzieci będą mogły samodzielnie udekorować kolorowe parasole.

więcej »
Back to school – przenieś odporność swojego dziecka na wyższy poziom

Back to school – przenieś odporność swojego dziecka na wyższy poziom

2020-07-31

Przed nami długo wyczekiwany powrót do szkoły. Zarówno dzieci, jak i ich rodzice cieszą się z tego jak nigdy dotąd, jednak radość zakłóca cień niepewności związany z potencjalnym zetknięciem się z wirusami i bakteriami. Co zrobić przed pierwszym dniem szkoły?

więcej »

Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes i ambasador Huawei Lewandowski w kampanii Together 2020

2020-07-30

Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii Together 2020.

więcej »

Huawei Together 2020: pierwsza tej skali kampania promująca ekosystem produktów i usług Huawei

2020-07-30

„Połącz wszystko jednym dotknięciem dzięki Huawei Share” – to hasło nowej kampanii marketingowej 360 stopni „Huawei Together 2020”, która ruszy 1 sierpnia i będzie pierwszy raz w tej skali promować ekosystem produktów i usług marki.

więcej »

Huawei Sound X, pierwszy głośnik marki stworzony we współpracy z Devialet, już w Polsce

2020-07-30

Huawei wprowadza do sprzedaży inteligentny głośnik Huawei Sound X, który jest owocem współpracy Huawei z firmą Devialet, jednym z najbardziej cenionych na świecie producentów sprzętu audio.

więcej »

Atrakcyjna oferta serwisowa w kampanii Huawei Together 2020

2020-07-30

W ramach kampanii Huawei Together 20202, użytkownicy produktów marki będą mogli do końca sierpnia skorzystać z atrakcyjnej oferty serwisowej.

więcej »
Promotech pompuje dla Nikosia

Promotech pompuje dla Nikosia

2020-07-30

Białostocki Promotech przyłączył się do charytatywnej akcji #GaszynChallenge, której celem jest pomoc chorym dzieciom. Pieniądze trafią do Nikosia z Białegostoku, dla którego zbiórka jest jedyną szansą na życie

więcej »

PeoPay KIDS kolejną aplikacją Banku Pekao S.A. dostępną w Huawei AppGallery

2020-07-29

Aplikacja PeoPay KIDS dołączyła do Huawei AppGallery, krótko po PeoPay – obie aplikacje Banku Pekao S.A. można pobrać już ze sklepu AppGallery na urządzenia Huawei korzystające z Google Mobile Services.

więcej »
BIO nowość Holle – TROPIC TIGER – nowy mus owocowy z tropikalnym mango i marakują  dla dzieci od 8.

BIO nowość Holle – TROPIC TIGER – nowy mus owocowy z tropikalnym mango i marakują dla dzieci od 8.

2020-07-28

Nowy ekologiczny mus w ofercie marki HOLLE – w gamie produktowej znalazł się pyszny Tropikalny Tygrys - naturalnie słodki, cudownie aromatyczny i wyjątkowo smaczny BIO mus owocowy z jabłka, mango i marakui.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Tylko 39 proc. dzieci i 25 proc. młodzieży spożywa odpowiednie ilości wody. Komentarz ekspertki Tylko 39 proc. dzieci i 25 proc. młodzieży spożywa odpowiednie ilości wody. Komentarz ekspertki
Prawie połowa Polaków ma problem z pamiętaniem o regularnym piciu wody, a najnowsze dane wskazują, że tylko co czwarty nastolatek spożywa odpowiednie ilości wody. Odpowiednie nawodnienie poprawia koncentrację, samopoczucie oraz pamięć. Komentarz ekspertki Waterdrop – Kateřiny Navrátilovy.

Zdrowe zęby u 135 tys. dzieci – sukces kampanii „Dziel się Uśmiechem” Zdrowe zęby u 135 tys. dzieci – sukces kampanii „Dziel się Uśmiechem”
Wraz z zakończeniem roku szkolnego dobiegła końca 12. edycja programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. Jak podsumowują organizatorzy, w tegorocznej rekordowej odsłonie udział wzięło 1360 placówek edukacyjnych, 6788 klas oraz 2178 nauczycieli.

Technologia empatii – jak algorytmy wspierają rozmowę między dzieckiem a rodzicem w cyfrowym świecie Technologia empatii – jak algorytmy wspierają rozmowę między dzieckiem a rodzicem w cyfrowym świecie
Internet Matters w 2024 roku opublikował raport, z którego wynika, że 63% rodziców uważa, że czas spędzany online negatywnie wpływa na zdrowie ich dzieci, a połowa dorosłych wskazuje na problemy ze snem związane z nadmiernym korzystaniem z urządzeń cyfrowych.

Ostatni dzwonek, wakacje czas start!  Jak przygotować się na lato pełne niespodzianek? Ostatni dzwonek, wakacje czas start! Jak przygotować się na lato pełne niespodzianek?
W najbliższy piątek uczniowie w całej Polsce po raz ostatni w tym roku szkolnym przekroczą szkolne mury.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Technologia empatii – jak algorytmy wspierają rozmowę między dzieckiem a rodzicem w cyfrowym świecie Technologia empatii – jak algorytmy wspierają rozmowę między dzieckiem a rodzicem w cyfrowym świecie
Internet Matters w 2024 roku opublikował raport, z którego wynika, że 63% rodziców uważa, że czas spędzany online negatywnie wpływa na zdrowie ich dzieci, a połowa dorosłych wskazuje na problemy ze snem związane z nadmiernym korzystaniem z urządzeń cyfrowych.

Zdrowe zęby u 135 tys. dzieci – sukces kampanii „Dziel się Uśmiechem” Zdrowe zęby u 135 tys. dzieci – sukces kampanii „Dziel się Uśmiechem”
Wraz z zakończeniem roku szkolnego dobiegła końca 12. edycja programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. Jak podsumowują organizatorzy, w tegorocznej rekordowej odsłonie udział wzięło 1360 placówek edukacyjnych, 6788 klas oraz 2178 nauczycieli.

Tylko 39 proc. dzieci i 25 proc. młodzieży spożywa odpowiednie ilości wody. Komentarz ekspertki Tylko 39 proc. dzieci i 25 proc. młodzieży spożywa odpowiednie ilości wody. Komentarz ekspertki
Prawie połowa Polaków ma problem z pamiętaniem o regularnym piciu wody, a najnowsze dane wskazują, że tylko co czwarty nastolatek spożywa odpowiednie ilości wody. Odpowiednie nawodnienie poprawia koncentrację, samopoczucie oraz pamięć. Komentarz ekspertki Waterdrop – Kateřiny Navrátilovy.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito