Artykuły prasowe
Ruszyła sprzedaż słuchawek Huawei FreeBuds Pro, a wraz z nią kampania marketingowa
Huawei FreeBuds Pro, pierwsze bezprzewodowe słuchawki z inteligentną dynamiczną redukcją szumów, są już dostępne w sprzedaży w rekomendowanej cenie detalicznej 849 zł. Do 30 października, podczas sprzedaży premierowej, można je kupić wraz z inteligentną opaską sportową Huawei Band 4 Pro.

Pyszne śniadanie – bez dodatku cukru!
Według wielu osób, utrzymanie odpowiednio zbilansowanej, pełnowartościowej diety oznacza wyrzeczenia i konieczność rezygnacji z ulubionych smaków. Szczególnie trudno przychodzi wyeliminowanie cukru, a produkty bez jego dodatku uważane są za zdrowe, lecz niezbyt smaczne.

RakReaton – osiągnęliśmy milion kilometrów!
Prawie 7 200 osób z całej Polski zaangażowało się w wyzwanie sportowe i przez 40 dni pokonało MILION kilometrów dla dzieci chorych na raka. Oznacza to średnio 25 tysięcy kilometrów dziennie, prawie 139 kilometrów na jednego uczestnika, rekordzista pokonał na nogach 856 km, a na rowerze 6300 km.

KOBIETA W WIELKIM BIZNESIE. 5 PORAD, JAK ODNIEŚĆ SUKCES
Mówi się, że kobietom ciężko przebić „szklany sufit” w patriarchalnym świecie. Lecz czy tylko to jest przyczyną, że na wysokich stanowiskach większość osób to mężczyźni?
Stylowy smartfon Huawei P smart 2021 debiutuje na polskim rynku
P smart 2021 z dużym, 6,67-calowym wyświetlaczem Full HD+ oraz z poczwórnym aparatem fotograficznym 48 MP to nowa propozycja od Huawei, skierowana do osób poszukujących stylowego, nowoczesnego smartfona w atrakcyjnej cenie.
Jak wzmocnić relację z dzieckiem? – debata ekspertów „Troska o dziecko w czasach pandemii”
Nadszedł czas na świętowanie wyników 18 edycji pełnoletniego już konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”. W tym roku z okazji wyznaczenia zwycięzców, zostanie zorganizowana debata ekspertów online zatytułowana „Troska o dziecko w czasach pandemii”.
Lekkie i smukłe laptopy Huawei MateBook X i MateBook 14 już w Polsce
Dwa nowe, ultrasmukłe i wyjątkowo lekkie laptopy Huawei – MateBook X oraz MateBook 14, zaprezentowane podczas globalnej premiery w połowie września – są już dostępne w Polsce. Od 7 do 25 października można je zamówić w przedsprzedaży w zestawie z innymi atrakcyjnymi produktami.
Jesienne kampanie marketingowe Huawei – spoty telewizyjne i influencerzy
Dwie kampanie telewizyjne Huawei - produktowa i wizerunkowa – wystartują 8 października w największych stacjach telewizyjnych w kraju. Kampania produktowa, w którą zaangażowany jest ambasador marki Robert Lewandowski, promuje nowy laptop Huawei MateBook X.
Huawei FreeBuds Pro, słuchawki z inteligentną dynamiczną redukcją szumów, dostępne w Polsce
Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Pro, pierwsze z funkcją inteligentnej dynamicznej redukcji szumów, pojawią się w sprzedaży w Polsce 15 października w rekomendowanej cenie detalicznej 849 zł.
Costa Coffee, Tinder Plus, Bolt i eobuwie.pl – atrakcyjne vouchery do zdobycia w AppGallery
Pobierz 4 aplikacje z Huawei AppGallery, otrzymasz atrakcyjny voucher w jednej z aplikacji będących bohaterami najnowszej kampanii Huawei promującej sklep marki.

100 lat HARIBO – trwa wielka jubileuszowa loteria!
Marka HARIBO obchodzi w tym roku 100-lecie istnienia. Z okazji urodzin HARIBO organizuje wyjątkową loterię i zaprasza wszystkich fanów żelek do wspólnego świętowania!

Pierwsza w Polsce Kampania Złotej Wstążki zakończona – dotarła do ponad 5 milionów Polaków
Na całym świecie złota wstążka stanowi symbol świadomości nowotworów dzieci i nastolatków. W Polsce, Kampania Złotej Wstążki, we wrześniu dotarła do ponad 5 milionów[1] Polaków – dzięki publikacjom w mediach, wypowiedziom ekspertów, rodziców dzieci chorujących, jak i samych młodych pacjentów.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Cichy wróg w samochodzie – fotelik, który nie chroni. Avionaut mówi wprost
Z pozoru bezpieczny, a w praktyce może zagrażać życiu. Błąd w zapięciu pasów lub złe ustawienie fotelika może doprowadzić do tragedii – alarmuje Avionaut.
Orbit® Refreshers Ponownie z Young Leosia We Współpracy z Gumami do żucia
Artystka młodego pokolenia kontynuuje współpracę z marką Orbit® Refreshers. Od 7 kwietnia Young Leosię będzie można zobaczyć w nowej kampanii reklamowej, w której namawia by „poczuć moc smaku”.
Dlaczego warto wybrać personalizowane piżamki dla dziecka?
Wybór odpowiedniej odzieży dla dziecka to nie tylko kwestia komfortu, ale również estetyki, funkcjonalności i wyjątkowego stylu. Coraz więcej rodziców decyduje się na zakup spersonalizowanych ubranek, takich jak piżamki z imieniem. Czy to tylko chwilowy trend, czy może ma praktyczne zastosowanie?
Nawodnienie w trzecim trymestrze ciąży – o czym warto pamiętać?
Kiedy do przywitania maluszka na świecie zostają już tylko tygodnie lub dni, organizm przyszłej mamy intensywnie pracuje, by przygotować się do porodu.
Najczęściej czytane artykuły:
Cichy wróg w samochodzie – fotelik, który nie chroni. Avionaut mówi wprost
Z pozoru bezpieczny, a w praktyce może zagrażać życiu. Błąd w zapięciu pasów lub złe ustawienie fotelika może doprowadzić do tragedii – alarmuje Avionaut.