Artykuły prasowe
RakReaton – osiągnęliśmy milion kilometrów!
Prawie 7 200 osób z całej Polski zaangażowało się w wyzwanie sportowe i przez 40 dni pokonało MILION kilometrów dla dzieci chorych na raka. Oznacza to średnio 25 tysięcy kilometrów dziennie, prawie 139 kilometrów na jednego uczestnika, rekordzista pokonał na nogach 856 km, a na rowerze 6300 km.
KOBIETA W WIELKIM BIZNESIE. 5 PORAD, JAK ODNIEŚĆ SUKCES
Mówi się, że kobietom ciężko przebić „szklany sufit” w patriarchalnym świecie. Lecz czy tylko to jest przyczyną, że na wysokich stanowiskach większość osób to mężczyźni?
Stylowy smartfon Huawei P smart 2021 debiutuje na polskim rynku
P smart 2021 z dużym, 6,67-calowym wyświetlaczem Full HD+ oraz z poczwórnym aparatem fotograficznym 48 MP to nowa propozycja od Huawei, skierowana do osób poszukujących stylowego, nowoczesnego smartfona w atrakcyjnej cenie.
Jak wzmocnić relację z dzieckiem? – debata ekspertów „Troska o dziecko w czasach pandemii”
Nadszedł czas na świętowanie wyników 18 edycji pełnoletniego już konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”. W tym roku z okazji wyznaczenia zwycięzców, zostanie zorganizowana debata ekspertów online zatytułowana „Troska o dziecko w czasach pandemii”.
Lekkie i smukłe laptopy Huawei MateBook X i MateBook 14 już w Polsce
Dwa nowe, ultrasmukłe i wyjątkowo lekkie laptopy Huawei – MateBook X oraz MateBook 14, zaprezentowane podczas globalnej premiery w połowie września – są już dostępne w Polsce. Od 7 do 25 października można je zamówić w przedsprzedaży w zestawie z innymi atrakcyjnymi produktami.
Jesienne kampanie marketingowe Huawei – spoty telewizyjne i influencerzy
Dwie kampanie telewizyjne Huawei - produktowa i wizerunkowa – wystartują 8 października w największych stacjach telewizyjnych w kraju. Kampania produktowa, w którą zaangażowany jest ambasador marki Robert Lewandowski, promuje nowy laptop Huawei MateBook X.
Huawei FreeBuds Pro, słuchawki z inteligentną dynamiczną redukcją szumów, dostępne w Polsce
Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Pro, pierwsze z funkcją inteligentnej dynamicznej redukcji szumów, pojawią się w sprzedaży w Polsce 15 października w rekomendowanej cenie detalicznej 849 zł.
Costa Coffee, Tinder Plus, Bolt i eobuwie.pl – atrakcyjne vouchery do zdobycia w AppGallery
Pobierz 4 aplikacje z Huawei AppGallery, otrzymasz atrakcyjny voucher w jednej z aplikacji będących bohaterami najnowszej kampanii Huawei promującej sklep marki.
100 lat HARIBO – trwa wielka jubileuszowa loteria!
Marka HARIBO obchodzi w tym roku 100-lecie istnienia. Z okazji urodzin HARIBO organizuje wyjątkową loterię i zaprasza wszystkich fanów żelek do wspólnego świętowania!
Pierwsza w Polsce Kampania Złotej Wstążki zakończona – dotarła do ponad 5 milionów Polaków
Na całym świecie złota wstążka stanowi symbol świadomości nowotworów dzieci i nastolatków. W Polsce, Kampania Złotej Wstążki, we wrześniu dotarła do ponad 5 milionów[1] Polaków – dzięki publikacjom w mediach, wypowiedziom ekspertów, rodziców dzieci chorujących, jak i samych młodych pacjentów.
ŚWIAT SIĘ ZACHWYCIŁ POLSKIM WYNALAZKIEM
Smart Kid Belt to polski wynalazek, którym zachwycił się cały świat. To rewolucyjny adapter do pasów dla starszych dzieci, który w testach bezpieczeństwa rekomendowanych przez Unię Europejską osiąga lepsze parametry od niektórych topowych fotelików samochodowych.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Antykoncepcja awaryjna nabiera tempa: Nowe dane Centrum e-Zdrowia
Antykoncepcja awaryjna staje się coraz bardziej istotnym tematem w dyskusji o zdrowiu reprodukcyjnym, a jej dostępność zyskuje na znaczeniu dzięki roli, jaką odgrywają farmaceuci. Z najnowszych danych Centrum e-Zdrowia wynika, że w okresie od maja do sierpnia, największe zapotrzebowanie na ten rodza
Kocie harce w CH Targówek! Odwiedź centrum i poznaj rezolutną Kicię Kocię!
Wakacje już za nami, a dzieci wróciły do przedszkola. Z pomocą w adaptacji najmłodszych przyjdzie ich ulubienica, Kicia Kocia, wraz ze swoim braciszkiem Nunusiem. Już 20 i 21 września wesołe zwierzaki odwiedzą centrum handlowe Targówek i zaproszą dzieci do wspólnej zabawy.
W trosce o zdrowe uśmiechy uczniów rusza kolejna edycja Orbit® „Dziel się Uśmiechem”
Wraz z początkiem nowego roku szkolnego rusza kolejna, tym razem już 12. odsłona programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. W ramach wyjątkowych zajęć nawet 150 tysięcy uczniów z całej Polski ma szansę dowiedzieć się jak prawidłowo dbać o zęby i zapobiegać próchnicy.
Wkrocz do świata Minecrafta i odwiedź Miasteczko Wojanowice w Reducie!
Już w najbliższą sobotę, 14 września w centrum handlowym Reduta na warszawskiej Ochocie, fani uniwersum Minecraft będą mieli okazję wziąć udział w projekcie jednego z najpopularniejszych polskich graczy! Wojan zaprasza do Miasteczka Wojanowice, dzięki któremu dzieci mogą poznać podstawy kodowania!
Najczęściej czytane artykuły:
Śpij spokojnie, śnij odważnie.
Zestawy LEGO® DREAMZzz™ mogą poprawić jakość snu dziecka, a po przebudzeniu wzmocnić kreatywność
Antykoncepcja awaryjna nabiera tempa: Nowe dane Centrum e-Zdrowia
Antykoncepcja awaryjna staje się coraz bardziej istotnym tematem w dyskusji o zdrowiu reprodukcyjnym, a jej dostępność zyskuje na znaczeniu dzięki roli, jaką odgrywają farmaceuci. Z najnowszych danych Centrum e-Zdrowia wynika, że w okresie od maja do sierpnia, największe zapotrzebowanie na ten rodza
Ubezpieczenie szkolne – całoroczna ochrona dla dzieci i studentów do 27. roku życia.
Początek roku szkolnego to czas pełen wyzwań i przygód, zarówno dla dzieci, jak i ich rodziców. W tym dynamicznym okresie, pełnym zmian i adaptacji, kluczowe jest zapewnienie najmłodszym wsparcia oraz bezpieczeństwa.